Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Prenons le temps
Prenons le temps
Publicité
Archives
Newsletter
Prenons le temps
Visiteurs
Depuis la création 1 671 604
1 avril 2018

Lady Inspiration

Encore un blog du Nord, pas tout blanc :

Dusty är färgerna vi aldrig tröttnar på!

Dusty bok om tidlösa färger

Edited LADY 2992 Delightful Pink

LADY på Formex

Sätt färg pÃ¥ tillvaron! Sätt färg pÃ¥ tillvaron

Så skapar du en perfekt tvådelad vägg

Sätt färg pÃ¥ tillvaron Sätt färg pÃ¥ tillvaron

Lekstuga i fräscha kulörer

Vardagsrummet Frama kök

Så väljer du rätt färg

Gubi lampa SÃ¥ fÃ¥r du perfekta panelväggar

Målat med LADY 20047 Blushing Peach från LADY Färgkartan.

Panel mÃ¥lad med LADY 2727 Red Maple Vägg mÃ¥lad med LADY Minerals 20047 Blushing Peach

Perfekt palett hos Lene Orvik

 lady-minerals-kalkmaling-brannmur-before

Je crois que c'est un site de peinture ..... Excellent dimanche !!!!

Publicité
Publicité
Commentaires
S
de belles idées et cela change !!! bises
Répondre
K
Des couleurs chaudes j'aime beaucoup merci
Répondre
A
vraiment de jolies inspirations... merci
Répondre
M
Couleurs poudrées que j'aime beaucoup. Difficile de choisir
Répondre
L
J'aime beaucoup ces petites touches de couleur,tout cela se marie bien<br /> <br /> Bon dimanche de Pâques
Répondre
Publicité